Postludium

Sista dagen har kommit. Vi har fördrivit dagen i Dhaka med att titta på fotoutställning och shoppa samt säga hejdå till handledare Anisur. Imorgon går flyget mot Sverige, älskade land.

 

Sammanfattningsvis är jag enormt glad att jag åkte till Bangladesh. Anade inte innan hur bra det skulle bli och vilket trots allt haftigt land jag skulle komma till. Jag har väl inte direkt gjort något fantastiskt projekt och lärt mig så mycket om forskning (jag har däremot ett ofärdigt projekt där handledaren avslutade med att klargöra att jag behöver göra om i princip alla beräkningar pga en massa datatrassel och dålig kommunikation) MEN i övrigt har det varit fantastiskt. Tror att jag lärt mig en hel del om andra ting, vet att jag upplevt massor och hoppas att jag blivit lite klokare. Jag kommer att sakna både pannkaksbröd, falsksjungande böneutropare och den ständiga uppmärksamheten, allt det jag känt mig så trött på emellanåt. Tack MFS.

 

Ni skulle bara veta hur mycket jag uppskattar att ni läst min blogg!

 

Allahafez


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem vännen! Jag tror att våra karlar har bokat in träff i helgen :) kramar

2011-01-26 @ 20:51:10
Postat av: Kajsa

Det var jag som skrev förra inlägget men namnet kom visst bort.

2011-01-26 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0