Bildbevis

Vill mest uppmarksamma att det finns gott om nya bildbevis upplagda anda sen inlagget Tigerjakt, for den som ar intresserad..

..men kan inte lata bli att skriva lite mer nar jag anda haller pa.

Tillbaka i Matlab. Det mesta ar som vanligt forutom att:
-Har ar kallt. Ja, bara ner mot 8 grader men eftersom det ar i princip samma temperatur inne som ute kanns det kallt.
-Det har tillkommit varmvatten pa hotellet. Passar bra ihop med ovanstaende nyhet.
-Det har tillkommit lite nya mobler och nya kostymer pa de som jobbar har!
-Facebook ar som tidigare blockerat vilket ar trist men kanske bra for arbetsron. Nar vi kom tillbaka fram semestern var aven svt blockerat. Inte bra pa nagot satt for vara tv-kvallar vilket ar bland de fa grejerna man kan gora i Matlab pa kvallarna. Sedan igar har de aven blockerat DN i nagot slags forsok att isolera oss helt fran omvarlden!! Jag som laser DN hela tiden for att slippa jobba med projektet. Katastrof.
-Det ar valtider vilket innebar att man med megafoner aker omkring och gastar samt klungor av man som springer och ropar pa gatorna. Ska bli ganska skont nar det ar over imorgon.

Om ynka tio dagar sitter vi pa planet hem och jag har ynkligaste ynka sju dagar eller sa kvar i Matlab. Lite sorgligt. Samtidigt ser jag knackemackan med prastost och kaviar narma sig med ilfart och kanner mig ganska nojd.

Godnatt Sverige

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilka härliga bilder! Du är en fantastisk fotograf.

2011-01-17 @ 18:30:46
Postat av: Calle o Kristina

Hej

Håll ut. Knäckemacka och ett fantasiskt vinterväder väntar. Regn, plusgrader och snödrivor som pansarbetong. Men det kommer att ändra sig.

Calle o Kristia

2011-01-18 @ 21:15:33
Postat av: Samuel

Kul att läsa!



Kanske en tröst i knäckemackslängtan: om några dagar är det Matlab-mat du kommer att sakna..



Tack så mycket för födelsedagshälsningen! Jag hade fattat fel, trodde ni båda skulle komma hem, hoppas inte mina sms kostade skjortan för att ta emot.



Ha de fint och njut av de sista dagarna!

2011-01-20 @ 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0